October 24, 2008

My Interview @ Ria 89.7FM

Kalau nak ikutkan badan memang terasa letih. Dah berhari2 aku kerja...alahai, penat badan aku. Namun biler dapat call from DJ Nity Baizura inviting me to feature in her program 'Personality Zoom'.....rasa excited. Bedek ke tak excited....bukan selalu dapat interview on national radio...'live' pulak tuh!
Reached Bt Caldecott around 8.4opm and made my way to Ria conty. Along the way terserempak lah jugak dengan DJ2 Aura Shai & Fiza O. After introducing myself to them, made a move to Ria studio where Nity was awaiting. Strike 9pm and the show started. Mula2 nervous jugak biler berbual apa lagi dengan microphone yg besar di depan aku. As the show moved along, I quickly warmed up and got comfortable sikit....until the last segment where Nity 'challenged' me to sing my song 'Lelaki Baru' while playing the guitar. Haha...peh karatnya aku bermain gitar sampai tersangkut2.....but overall oklah jugak.
Great experience..one that I will remember fondly!

Labels: , , ,

ZAIBAKTIAN ]|[ Friday, October 24, 2008